""

Absima CR3.4 Pre-assembled Chassis

Kód: PM12014
Neohodnoceno
Značka: Absima
8 690 Kč
Skladem (1 ks)

Kód výrobku: 12014    Samostatné sestavené šasi modelu Sherpa/Khamba. Součástí jsou tři mikroserva pro převodovku a uzávěrky diferenciálů. Naopak součástí balení NEJSOU kola, elektromotor, servo řízení, regulátor, karosérie ani RC souprava.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Absima CR3.4 šasi

Nadstandardně vybavený expediční podvozek 1:10 s excelentními jízdními vlastnostmi. Šasi má pohon všech kol, je vybaveno portálovými nápravami pro maximální průjezdnost terénem. Dvoustupňová převodovka, uzávěrky diferenciálů. Kovový rám s rozvorem 313mm. Nápravy jsou zavěšené na klasickém 4-linku (kovové linky). Všechny poloosy jsou vybaveny CVD klouby, přední kola mají úhel zatočení 45° na každou stranu. Tlumiče jsou olejové, kovové, s vnitřními pružinami a pístnicemi zakrytými gumovými prachovkami. Převody jsou komplet zakrytované. Pastorek s převodovým kolem mají modul 32dp. Ovládání řízení předních kol přes účinný tlumič řízení, toto řešení výrazně prodlužuje životnost serva a snižuje nároky na jeho výkon (tah). Sloupky pro klasické uchycení karosérie sponkami.

Specifikace:

  • Pohon: 4WD, ovládané uzávěrky diferenciálů, dvoustupňová převodovka, portálové nápravy
  • Délka: ... mm
  • Šířka: ...
  • Rozvor: 313 mm
  • Typ podvozku: ocelový vyztužený rám + pevné nápravy zavěšené na 4-linku
  • Tlumiče: olejové, hliníkové, naplněné silikonovým olejem, vnitřní pružiny, gumové prachovky

Balení obsahuje:
  • sestavené šasi (bez kol a karosérie)
  • 3x mikroservo pro ovládání převodovky a uzávěrek diferenciálů
     

 

 

 

 
 
 
       
 
Realistický kovový CNC frézovaný 5mm rám s klasickými hliníkovými 4linky na kterých jsou zavěšené obě nápravy. 
    
   
Precizní kovové olejové tlumiče s vnitřními pružinami, 5mm pístnice jsou chráněné gumovými prachovkami.
 
 
 
 
 
      
 
    
 
 
Portálové nápravy nabízejí větší světlou výšku (vzdálenost od skříně diferenciálu k zemi - záleží na průměru použitých pneumatik) než konvenční nápravy. 

 
 
 
 
     
   
                  
Olejový tlumič řízení jednak chrání servo před nárazy a tím mu výrazně prodlužuje životnost a jednak snižuje nároky na jeho výkon/tah.
 
 
                 
 
Tvrzené ocelové hnací hřídele na všech kolech jsou typu CVD, úhel řízení předních kol je 45,8 °.
 
      
 
 
 
 
 
      
   
CR3.4 SHERPA má 2-rychlostní převodovku, pomocí které můžete překonat obtížný terén a pak se rychle dostat k další překážce. Jednoduše stisknete tlačítko na vysílači a přepněte z převodového poměru 1:37,1 (nízká rychlost) na 1:15,1 (vysoká rychlost) a naopak.
 
 
 
      
 
       
 
Nezávisle uzamkněte a odemkněte přední a zadní diferenciál, abyste dosáhli maximálního výkonu na trati - vše dálkově ovládané z vysílače dvěmi vestavěnými mini servy. Ponechte diferenciály odemknuté, abyste mohli plynule a bepečně projíždět zatáčky při vysoké rychlosti. V technicky náročném terénu pak můžete uzavřít buď jeden nebo oba diferenciály.
 
 
 
            
 
Hliníkový držák motoru pomáhá odvodu tepla z motoru a zaroveň zajišťuje bezpečné a přesné uchycení motoru. Nastavitelná kluzná spojka poskytuje dodatečnou ochranu v extrémních podmínkách jak motoru, tak i převodů. 
 
 
      
 
 Diferenciály, převodová kola v portálech a hnací hřídele jsou z oceli
 
 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: